Support

Ondersteuning speelt voor ons een grote rol en is een service waarbij we de interventietijd tot een minimum proberen te beperken. U wordt snel en efficiënt geholpen door één van onze medewerkers. Dit zowel tijdens de kantooruren als daarbuiten.

U kan dus meteen rekenen op professionele hulp!

Support op afstand:
Remote support:

Dit betekent dat we via onze TeamViewer verbinding maken met uw pc. Terwijl U kunt meekijken, lossen we vanop afstand uw problemen op. Een eenvoudige & vlugge oplossing.

Telefonishe support:

U kunt ons steeds telefonisch bereiken tijdens onze openingsuren. Wij helpen U graag verder.

On-site support:

All In One Systems heeft techniekers die dagelijks klaarstaan om Uw IT-probleem in uw bedrijf op te lossen. Hebt U een probleem met een installatie, printer, servers, netwerk, …? Laat het ons weten en wij komen graag bij U langs.

Carry-in support:

U kunt ook steeds zelf Uw toestel binnen brengen. We hebben een eigen technische dienst die instaat voor de analyse en eventuele herstellingen van uw toestel.

Service contracten:

Wanneer U bij ons een service contract aangaat betekent dit dat U over een zorgeloze ICT omgeving kan beschikken voor een vaste maandelijkse kost (Incl. monitoring, updates, back-ups,…) Tevens kan, indien gewenst, onze support engineer ook op regelmatige vaste tijdstippen langskomen voor een check-up.

Projectbegeleiding:

U start een nieuw kantoor of nieuwe werkomgeving? Of zit met een softwarematig probleem? Door de jarenlange ervaring met meerdere partners, kunen wij U een totaaloplossing aanbieden met slechts één aanspreekpunt.